WEEKENDS

Sprang på en granne i helgen som snabbt påpekade saker om min blogg, superlativ på alla sätt, hon var så glad över att någon enkelt, lätt och elegant beskriver politiken i Enskede. Alla känner igen sig, menade hon. Själv kan jag bara säga denna blogg är inte för alla tunga duktiga artikelförfattarna ute i landet. Denna blogg är för människor i mitt närområde som känner igen sig, kan relatera till saker och ting och som faktiskt är intresserade av vad som händer i Enskede Årsta- Vantör.

Som jag nämnde tidigare åkte jag och en nämndkompis Ellinor till Älvsjö för att se hur ett eventuellt hotellbygg skulle kunna se ut. Vi tog mått räknade lade ut papper på gräset.. Det är att verkligen sätta sig in i frågan.

_____________________________________________________________

Smink toppen som jag definitivt tänker påminna om är:

En konditors bekännelse:

Helena Rubinsteins serie bakelser av smink

Sminkbakelser_______________________________________________________________

Fredagskvällens pizza blev en gastronomiskt upplevelse, så roligt att laga mat med sin familj när alla får precis som dom vill ha det.

Pizza

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar